20 april 2009

Måndag igen

Och tillbaks till verkligheten på riktigt.
Idag är första dagen på resten av ditt liv, eller vad säger man?
Kom hem ganska sent efter att ha både jobbat och tränat och lilla R studsade av lycka. Snacka om att man blir varm i hela kroppen. Samtidigt undrar jag hur jag ska klara mig utan att kunna snusa på honom precis när jag vill. Stora R har jag inte samma behov att snusa på, honom får man nämligen inte snusa på som man vill och honom är jag mer van vid att inte vara nära hela tiden. Men lilla R är ju så liten, fast jag får väl inse snart att han inte är bebis längre, han fyller ju 1 år i övermorgon.
Ska bli intressant att se hur allt hinns med nu med heltidsjobb, träning, umgänge och blogg. Ha överseende om det inte blir inlägg varje dag ;)
Nu ska jag blanda till en chokladshake och umgås lite med maken som har varit hemma med båda barnen hela dan, stackaren är väl alldeles slut....

1 kommentar:

  1. Måste vara svårt att lämna bort den lille efter att ha varit hemma så länge... svårt att komma in i jobbrutiner igen. Men det går säkert fort att vänja sig för er båda!

    Kram

    SvaraRadera