22 april 2009

Morgonspinning

Jag testade idag morgonspinning, 06,30 åkte jag hemifrån för att hoppa upp på cykeln kl 7 och cykla i ca 40 minuter. Det var jobbigare än vad jag trodde. Det måste bero på att kroppen inte kommit igång än. Jag var helt slut efteråt. Känns lite konstigt att vara så trött efter 40 minuter eftersom jag är van vid 60 minuters pass. Men det är definitivt nåt jag kommer göra igen. C jobbar ju skift och till hösten kommer vissa veckor när jag är själv hela kvällarna med barnen och får man då ingen barnvakt är ju morgonen enda chansen att komma iväg.

Och eftersom barnen ändå väcker mig tidigt kan jag ju lika gärna sticka iväg!!



Innan spinningen väcktes jag av stora R som ville sjunga för lilla R som fyller 1 år idag. Så vi smög ner och värmde 3 bullar, satte flagga i en eftersom vi inte hittade några ljus.... Tog med en bricka upp med bullar, flagga och mjölk och sjöng. Sen mumsade bröderna och deras pappa på bullar medans jag klädde på mig och stack iväg.

1 kommentar:

  1. Oj vad ambitiöst! Skulle också vilja kunna träna, men än så länge säger kroppen stopp. Låter som ett mysigt födelsedagsfirande!!

    SvaraRadera