15 april 2009

Lappvarvet

Har äntligen kommit iväg och tränat för första gången sen innan bröllopet, har inte tränat på 4 veckor. Instruktören har ett specialpassa på lördag som han kallar Lappvarvet, 3 timmars spinning. Innan vi började kände jag att, tja, varför inte? Vi kanske ska skaffa barnvakt och testa båda två. Efter passet hade mina tankar hamnat rätt igen. 3 timmar? Är han galen???
Fast hade jag inte haft uppehållet på en månad hade jag nog testat. Alltid nyttigt att testa sina gränser.




Helt oväntat bra spinninglåt, tungt, tungt, och dessutom massa nostalgi...


Annars har dagen varit rätt trist. Trist väder, trist att inte äta, gnälliga barn...
Tog en promenad och passade på att gå upp till C och S som förärat oss med det senaste tillskottet i nyårs- och midsommargänget. På försök 8 (4 par har 2 barn var) blev det en liten tjej, alla andra 7 barn är killar. Snacka om att denna tjejen kommer vara allas godbit!!!
Och så vansinnigt lik storebror N när han var liten. Förhoppningsvis kommer vårt umgänge ta fart igen efter att ha gått på sparlåga ett tag, vi bor ju ändå på promenadavstånd från varandra.


2 kommentarer:

  1. Vad otroligt underbart att få höra den igen. Så grymt kul.
    Det klart att du ska köra det 3 timmars passet :-) Go go go...

    SvaraRadera
  2. 3 timmars spinning... vem katten kommer på en sådan tokig idé? Står ambulansen redo? Jag hade dött efter 10 minuter...

    Otroligt söt tjej på bilden :)

    Kram

    SvaraRadera