15 april 2009

Peter Jöback på mitt bröllop?

Som alla vet som känner mig har jag i alla år varit en stor beundrare av Peter Jöback, några skulle tom säga hans största beundrare... Jag försökte ju på alla sätt få in honom på mitt bröllop (eftersom han inte kom i egen hög person ;), men av någon anledning ville inte min man ha "Guldet blev till sand" i kyrkan. Kan inte förstå varför ;)





Nu blev det istället "Hallelujah", men inte i nån av de versioner han har gjort, utan en bröllopsversion. På så sätt blev även mamma delaktig i vigseln då hon och jag sprang på konserter och delade intresset Jöback. Även L har delat intresset och då framför allt under en resa till London för över 10 år sen när hon fick blödande skavsår på grund av honom! Nu nöjer vi oss med spelningar...

Förhoppningen är att kunna lägga ut ett klipp senare och visa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar