17 mars 2009

Lite tid och ny release

Just nu är det inte mycket tid över. Inte nog med att bröllopet är om ett par dar, lilla R har ju dessutom dragit på sig en öroninflammation och en mindre ögoninfektion...
Igår var vi i Nygård utanför Lödöde (!) och hämtade kläderna, skönt att allt passade så vi inte behöver åka senare i veckan igen. Det är ju en bit...
Vi sliter vårt hår med bordsplaceringen, tur att det andra är omhändertaget. Än en gång ett stort tack till D & J!!!!!

Jag hann iallafall med den nya releasen på Body Pumpen som var idag, det var kul, har aldrig varit med på en release tidigare. Känns lite konstigt när man är så inkörd på en viss ordning och så ändras allt.

Imorgon bitti ska jag iväg och fixa till naglarna, på torsdag ska vi träffa fotografen och stämma av det sista med festlokalen.
Fredagen kommer förhoppningsvis bli lugn...

2 kommentarer:

  1. Vad spännande och pirrigt...Lycka till nu :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du måste lägga upp bilder sen! Skall bli så kul att se hur fin du är :)

    Jag går INGENSTANS utan mina talböcker. Lyssnar jämt. Just nu lyssnar jag på den tredje och sista boken av Stieg Larsson, annars lyssnar jag bara på engelska och amerikanska böcker. Skulle inte komma på tanken att ens gå hemifrån till jobbet utan talbok, och det är en promenad som inte ens tar 10 minuter...

    Kram

    SvaraRadera