15 mars 2009

Tack mina vänner!

Japps, jag fick en möhippa av mina kära vänner. Det blev ingen kalkonmiddag hos pappa för min del, men som tur var sparade han den riktiga kalkonen, de andra fick kalkonfilé.

Själv fick jag och mitt följe dansa afrikansk dans med tillhörande trummare.


Jösses vad det var jobbigt, vi var helt genomsvettiga efteråt. Sen följde en jättetrevlig middag och lite Melodifestival hemma hos Å.
Vi får se om det kommer lite bilder senare, jag var jättesnygg i tights, klänning med lejon på och världens största peruk. Jag har nog mest träningsvärk i nacken idag pga tyngden på peruken.
Sen känns det en del i sidorna på magen, det är ju inte sådana rörelser som man gör till vardags direkt...




Personerna på bilderna är inte vi, vi var mycket snyggare....

På middagen fick jag sedan öppna paket som de hade haft med sig och gissa vem det var från. Det var faktiskt inte så svårt, de allra mest klockrena var nog smurf från H, Polly från L och ett pannkaksrecept (och nachochips) från A. Och naturligtviss Möllebröd från Å!
De hade även frågat C ett antal frågor och jag skulle svara vad jag trodde att han hade svarat. Jag hade 10 rätt av 12 möjliga, jag tror att vi känner varandra ganska bra...
Till middag fixade de mina favoriter: Flygande Jacob och Marängswiss.
Man kan väl säga att dagen INTE gick i Xtravaganzas tecken... Tur det var ett träningspass innan.
Det blev en del snack om pulver med eftersom det visade sig att förutom jag och Å så går både L och H på pulver i varierande grad.

1 kommentar:

  1. Killen på trumman och tjejen längst fram uppträdde på Wellnessmässan när vi var där för några veckor sedan! Låter som ni hade en kul kväll. Du skrev ju häromdagen att det inte skulle bli nått för du inte hade någon ledig kväll, men det ordnade sig visst ändå. Klart att vi vill ha bilder!!! Kram

    SvaraRadera