09 mars 2009

Tjat, tjat och åter tjat

Ibland känns det som om man har hakat upp sig. Eller att en liten kille på 4 år har hakat upp sig. Antingen tjatar han eller jag. Det märks att det var 4 dar sen han var på förskolan och dessutom har vi varit dåliga allihop så det har inte blivit mycket tid utomhus. Ibland känner man sig verkligen som en dålig förälder...

Idag har vi haft renoveringar på oss själva. Stora R varit både hos frissan och tandläkaren och jag var på ansiktsbehandling, fick ett presentkort av min pappa för 2,5 år sen, men bättre sent än aldrig. Får passa på att skämma bort mig nu innan bröllopet.

Har sagt till mig själv att när jag har nått mitt mål så skall jag unna mig en mastodontbehandling. (Utöver allt annat jag ska unna mig...)

Min förkylning börjar så smått att släppa men jag vågade inte träna idag eftersom det stod spinning på schemat, bokade istället Pumpen imorgon och tog en promenad ner till Allum och provade lite kläder. Det finns ju så himla mycket snyggt nu men jag vet inte om jag vågar handla nåt. Det sägs ju att 10 kg är 2 storlekar, vågar man handla kläder 2 storlekar mindre och hoppas på det bästa??

Lördagens svensexa hade gått bra men VÄLDIGT blöt... Det var inte en helt fräsch C som kom hemrullandes (han skulle inte sova hemma alls egentligen) ganska tidigt för att vara han.

1 kommentar:

  1. Jag vågar inte köpa kläder som är mer än bara lite för små. Man vet aldrig vad som händer. Det är väl ungefär lika roligt att ha en garderob fylld med för små kläder som det är att ha en fylld av för stora...

    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera