28 mars 2009

Liten uppdatering

Då var gästspelet i verkligheten över för denna gång. Känns bra att mjukstarta lite så hela familjen kan vänja sig i lugn takt. Jag måste säga att än så länge sköter sig C ;) I går när jag kom hem från jobbet hade han städat hela huset, eller iallafall dammsugit och plockat undan med hjälp av stora R.
Min vana trogen blev jag vrålförkyld och kunde inte träna som planerat, nu är det 2 veckor sen jag tränade och nästa vecka blir det inget av eftersom båda två jobbar. Får inte tappa detta nu.



Nu har bilderna från bröllopet börjat ramla in och fotografen (Camilla Sundberg) har lagt upp ett bildspel på flickr om nån vill se. Jag kommer väl lägga upp lite bilder här med allt eftersom.




Buketten funderade jag länge och väl över vad jag skulle göra med efter bröllopet och sen kom det som en blixt från klar himmel. Självklart la jag den på mammas grav. Hon älskade ju allt vad blommor hette.



Min största fasa med bröllopet var ju att det skulle talas känslosamt om mamma, jag vet att jag inte hade klarat det. Som tur är har jag familj och vänner som känner mig!
Mamma blev omnämd, men på ett lagom, lite lättsamt sätt som jag kunde hantera.

Många undrar vart vi sov på bröllopsnatten. Vi sov hemma, tyckte inte det var nån idé att ramla in på ett hotellrum kl halv 3 på natten för att sen checka ut vid 12 morgonen efter. Så vi tog in på St Jörgen Spa dagen efter bröllopet så att vi i lugn och ro (och utan barn) kunde smälta alla intryck och kanske framför allt få en god natts sömn... Passade även på att ta en spa-behandling.



Champagne, frukt och choklad stod på rummet när vi kom. Vi fick rummet som hette "Classy", alla juniorsviter är det olika färgsättning på.


Vi åt en jättegod middag och däckade sedan framför tv:n innan 22-nyheterna, romantiskt va?!




1 kommentar:

  1. Vad fina ni var!! Och vilket läckert ställe ni åkte till! Ser jättemysigt ut.

    Önskar dig en underbar söndag. Kramar

    SvaraRadera