06 mars 2009

Mössfriss

Det har blivit många bilder på lilla R så här kommer en härlig bild på hur stora R kan se ut i håret efter en utedag på dagis... I övrigt består dagen av att:

  • försöka handla, lättare sagt än gjort med 2 barn. Lite mutor kanske... Tänkte festa till det på tacos ikväll, det har jag inte ätit sen sent i somras!


  • försöka städa lite, vansinnigt vad barn på dagis kan dra hem sand och grus, barnvagnen i hallen gör säkert sitt till med.


  • försöka kurera den annalkande förkylningen, vaknade med en misstänkt kill i halsen och näsan börjar tjockna till.


  • försöka träna, har bokat både Pump och Core, får se vad förkylningen säger i eftermiddag.

Sen är det ju fredag = Let´s dance hemma hos oss. Stora R har ju sin utmaning i att hålla sig vaken tills världens starkaste man (Magnus Samuelsson) dansar, min och C:s stora utmaning är att hålla sig vaken tills utröstningen efter nyheterna, brukar gå sådär, oftast får man läsa i tidningen dagen efter om vem som åkte ut. Gissar på Elisabeth Höglund idag.



Nä, nu sover lilla R så jag tror det är dags för ett parti färgyatzi eller Lusen med stora R.

1 kommentar:

  1. Jaha, vart tog mitt inlägg vägen?

    Snygg friss! I USA kallas detta för "hat hair" och är ett vedertaget uttryck. Jag har aldrig mössa just på grund av detta :) Jag garanterar nästan att jag sover i soffan kl 7 ikväll, speciellt eftersom jag vaknade kl 4 i morse. Önskar dig en skön dag! Kram

    SvaraRadera