15 augusti 2009

Dag 1

Ja, det kan man ju kalla det efter gårdagens missräkning. Jag har ju lite ketonstickor kvar sen sist (kontrollfreak som jag är...) så jag kommer kolla från måndag, däremot ska jag försöka att bara väga mig när vi har tävlingsvägningen varannan onsdag. Idag har även maken sagt att han ska köra igång på pulver och det gör ju saken så mycket enklare för mig. Vi får väl se när han vaknar...

Inatt har lilla R sovit som en gris i sin egna säng hela natten, har inte varit inne hos honom en enda gång. Stora R vaknade till och ville att jag skulle sova brevid honom i hans säng, men när jag kom in till honom efter att ha varit på toaletten hade han somnat om så jag gich och lade mig i min egna säng igen.

Som tur är vaknade lilla R före stora R. Stora R blev jätteledsen över att jag inte låg brevid honom när han vaknade så jag fick dra en vals om att jag hade sovit där fast hade gått upp tidigare eftersom lilla R hade vaknat...

Idag ska vi se om vi kan skicka iväg stora R till hans bästa kompis några timmar så vi kan åka ut och kolla på cykel till mig. Det är egentligen belöning för första delmålet men eftersom det är massa reor på cyklar just nu kanske man ska vara ekonomisk....

Jag väljer mellan dessa två modeller:



Vilken hade ni valt?

2 kommentarer:

  1. Ta den högra vet ja... Jag har egentligen aning och bilderna är ju ganska små och om modellerna vet jag inget men jag går på känslan :)...

    SvaraRadera
  2. Ok, då kör vi så det ryker...man skall inte gråta över spilld mjölk.

    SvaraRadera