22 augusti 2009

Dag 7 - var det igår.

Och den fortlöpte ungefär som de tidigare, kanske något bättre, men det är segt.

Imorse var en inofficiell vägning och den visade samma resultat som i onsdags, skumt... Ganska bra resultat för att vara en vecka, lite mindre bra för att vara en och en halv vecka. Men redovisningen här kommer på onsdag när vi haft den officiella vägningen, först då flyttas mätaren uppe i hörnet...

Nu är det en vecka kvar på pulver tills det blir ett uppehåll för att äta ute. Egentligen hade jag velat gå över på LCHF redan efter det men saken är den att jag har så himla många påsar kvar. Blir liksom för snål för att inte använda dem. Och eftersom detta med största sannolikhet är sista gången på pulver vill jag ju inte ha dem liggandes hemma bara. Jaja, jag får se hur det känns...

Idag ska jag iallafall sticka iväg på spinning, nu känner jag att det är dags att börja röra på fläsket, inte bara försöka svälta bort det ;)
Maken sa att han skulle ut och springa innan jag sticker, vi får väl se hur det blir med det med tanke på att ha ännu ligger och sover...

Och på tal om ingenting alls hade det varit spännande att någon gång skriva ett inlägg utan att redigera denna dators tangentbords helt ologiska hoppande. Tror inte att det hade gått att läsa alls, morr.

1 kommentar:

  1. Tack raring ! Jo då idag är en annan dag som sagt. Solen lyser här ute hos oss iallafall och det är bra början så god som någon:) Kämpa på med ditt pulver du.Pöss & kram

    SvaraRadera