27 augusti 2009

Målrevidering

Jag har reviderat mitt mål till -20 kg istället för -23,5 kg.

Jag vet inte om tävlingskommittén godkänner detta men för min egna del känns det bättre och om jag överhuvudtaget når mitt nya mål får jag efter det se om det är möjligt att pressa ner sig ytterligare 3 kg.

Både maken och jag beslutade idag att vi lägger ner pulvrandet och börjar äta så nu skall jag och stora R ner till Allum och handla massa mums mums!! Jag har ca 3 veckors pulver kvar hemma i reserv om allt skulle gå åt pipsvängen. (Eller om man skulle behöva en boost inför slutet av tävlingen efter jul)

Men det ska bli skönt att få ta tag i maten på riktigt och lära sig leva efter LCHF. Tanken är ju att detta ska vara för livet, det är ju en kosthållning och inte en diet.

4 kommentarer:

  1. Jaha...då står man till slut ensam kvar med sitt pulver :-(

    SvaraRadera
  2. Jag tycker i alla fall att du har varit/är superduktig =)

    SvaraRadera
  3. Det gjorde du rätt i. Man måste har realistiska mål och du är grymt duktig vännen.

    SvaraRadera
  4. Jag skall försöka fortsätta ett par veckor till. Hittills har jag bara gått ner 4,5 kg, behöver mer minskning. Sen vet jag inte hur jag skall göra för att skärpa mig mer när jag äter igen. Det har ju gått åt helvete de andra gångerna... Ha en skön fredag! Kram

    SvaraRadera