18 augusti 2009

Dag 4 - Inget kul alls

Nä, denna dagen var inte rolig alls. Tycker det är konstigt, det borde lätta nu men jag känner mig bara orkeslös... Håller tummarna för att det lättar imorgon, får väl gå och lägga mig tidigt. Håller det på såhär kommer jag inte kunna hålla ut länge till och jag har ju räknat med minst 1 månad.

Jag insåg mina begränsningar och avbokade träningen, får ta den i slutet av veckan istället. Efter lunchpromenaden var jag helt skakis. Jag brukar inte känna så.

Dagen positiva var iallafall att lilla R inte ville gå hem när de hade lämnat stora R på förskolan, det bådar gott inför nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Jag gick den korta vägen till Maxi i söndags (dag 4) och jag var alldeles darrig efteråt. Precis som om jag legat hemma i feber hela veckan. Sen släppte det i måndags, så du mår förhoppningsvis bättre idag!! Kram

    SvaraRadera