21 september 2009

Arne Anka

Nej visst sjutton, Anna Anka var det ju.
Att jag blandar ihop dessa två måste ju bara bero på att de är lika tragiska.
Det måste vara fruktansvärt att hela tiden ha statuspressen på sig. Tänk att allt alltid behöva tänka på att det inte får finnas några ogrässtrån i rabatten för det kanske åker förbi några som vill se vart Paul Anka bor... Pust, jag hade nog blivit lika tokig jag efter ett tag.
Fast en sak ska hon ha kred för, det var väldigt vackra rosor, speciellt de persikofärgade.

Nä, tacka vet jag Maria Montezuma eller vad hon nu heter ("Pamela, var är Pamela? Tänk om hon inte kommer...."). Hon är lite vimsig och låter lite som en gammal grammofonspelare på fel varvtal. Eller som en bandspelare vars batterier snart är slut. (Och ni unga som varken vet vad en grammofonspelare eller bandspelare är kan väl slå upp det på Wikipedia!!!)

Tänk vad jobbigt det kan vara med tofsar på handdukar när man duschat... Men hon verkar iallafall ha hjärtat på rätt ställe

"Det bästa med Sverige är att go to the gasstation och köpa godis." Kan inte annat än instämma!


Nä, nu börjar det igen. Jag måste in och se hur det går för den tredje donnan, hennes färg verkar ramla av.... It´s a tough life...

2 kommentarer:

  1. Haha, har inte sett programmet än, men har båda avsnitten inspelade för senare tittning. Måste ju se vad alla tidningar snackar om. Det har inte varit något snack på jobbet om denna serien, men det beror väl främst på att mitt jobb består av 22 karlar och 3 tjejer... Kram

    SvaraRadera
  2. I agree.... Gjorde just ett sånt där meningsfullt test på fejjan och blev Agnes Nicole Winter,huuuu.....

    SvaraRadera