24 september 2009

Häcken full!

Ja, veckan har minst sagt varit hektisk, kan egentligen inte peka på något speciell mer än att jag har haft häcken full på jobbet med massa småprojekt. Som tur är är det lugnt för övrigt så jag har kunnat ta mig tid till allt jag har behövt göra.
Jag har ju hämtat barnen på förskolan denna veckan så det har inte heller funnits möjlighet att sitta över.

Men imorgon är det äntligen fredag.
Och Pump är inbokat. Hoppas nu verkligen att inget annat kommer i vägen!
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, vår kära lilla R behagade nämligen vakna strax efter 04,30 imorse och behagade naturligtvis inte somna om. Så man kan lugnt säga att grushögen i mina ögon blir större och större. Det är nog inte ens nån idé att ta fram boken från sängbordet....

Go natt allihopa!

1 kommentar:

  1. Men visst blir man så himla trött av sådana veckor när man har massa småsaker hela tiden som gör att det går i ett utan att man tänker på det när man är mitt uppe idet utan det hinner på något sätt upp en och då inser man att shit, vad trött jag faktiskt är.

    SvaraRadera