12 september 2009

Detta blev det...

Snålade ut i affären så det blev entrecote istället för oxfilé, men mums vad gott. Hittade lite getost i kylen som smulades över de ugnsrostade grönsakerna.

Nu ska jag sätta mig i soffan med mitt vin och kurera min förkylning, tur jag inte tränade igår, man ska ju inte träna förkyld ;)
Har jag otur vill maken se andra delen av det bedrövliga programmet Kändisdjungeln... Sen får vi se hur långt jag orkar se av de sista delarna av Överlevarna som kommer ikväll, tur man kan spela in!

Imorgon bär det av ut till Berga för att hämta stora R och hjälpa pappa att dra upp båten.

3 kommentarer:

  1. Mums ser jätte gott ut. :)
    Vi åker till Fuerteventura den 14:e december och vi längtar såå, fast idag kan man inte klaga på vädret, men lite ledig hade inte varit fel att vara. Vart skall ni i mars??

    SvaraRadera
  2. Ser inte illa ut... Och eftersom du inte skrivit något mer så antar jag att ni inte vann de där miljonerna... Bättre lycka nästa gång!! Kram

    SvaraRadera
  3. Entrecôte är så mycket godare än oxfilé, tycker jag. Särskilt om den är väl marmorerad med en stor fettbit i. Då finns inte smakrikare kött.
    Så du gjorde ett riktigt bra köp ;)
    Ha det bra./ Birgitta

    SvaraRadera