15 september 2009

Va?!

Ett inlägg mitt på blanka vardagen? Bloggar hon från jobbet?

Nä, jag är hemma och är förkyld, vet inte åt vilket håll det barkar. Jag hoppas natuligtvis att det ska gå över illa kvickt eftersom kräftorna hägrar på torsdag.

Nu har iallafall barnen kommit iväg till förskolan och lugnet har lagt sig så jag ska ta med mig en av böckerna Nina så lägligt kom ihåg att ta med sig igår och krypa ner i sängen igen.

Läser just nu Mari Jungstedts bok "Den du inte ser" och valde att bara se fram till första reklamen när filmatiseringen sändes i söndags.
Men av kommentarerna att döma så har TV än en gång lyckats massakrera bra böcker, de gjorde ju detsamma med Camilla Läckbergs böcker.

Apropå Camilla Läckberg så såg jag igår att nästa bok kommer redan imorgon!!!



Ska bli kul att läsa, den förra boken slutade ju med en riktig "cliff hanger".

Och apropå "cliff hanger" så såg maken på nätet att serien "Överlevarna" som gick förra veckan och som vi följde har en fortsättning. Tur är väl det! Och tydligen har TV4 köpt in den men den är inte riktigt klar än så ingen vet när den kommer sändas..



Till sist skriver tidningarna idag att Patrick Swayze är död. Det var väl inte helt oväntat med tanke på vad han led av men naturligtvis sorgligt ändå.



2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Själv e jag hemma idag med pga..FÖRKYLNING! Så klart, med tanke på att precis alla jag känner varit eller är förkylda. Man har ju känt sig mer attraktiv än man gör just nu kan jag säga...Ont i halsen o snor som bara rinner. Fy faan va trist.Kram.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vännen. Hoppas vi ses till lunch imorn. Patrick Swayze symboliserar ju nästan tonårstiden så det är en stor förlust:( Vem glömmer någonsin : Nobody puts baby in a corner....

    SvaraRadera