09 september 2009

Som jag trodde!

Tävlingsvägningen gick som jag trodde, lite upp men ändå ner eftersom jag pulvrade sist vi hade vägning.
Kul var att Dennis hade med sig sin nyinköpta våg där man ser fett i %, muskelmassa och sånt. Jag jämförde med Xtravaganzas våg (utskrifterna) och det stämde väldigt väl överens.
Ännu roligare var att min muskelmassa ligger på en riktigt bra nivå. Kanske skulle man investera i en sådan??? Nåja, han tar med sig den på vägningsdagarna så har vi lite mer att gå på!

Nä, matchen har börjat så jag får nog koncentrera mig på den!

Dagens mat blev iallafall Tinas pannbiffar (utan brödet då) och jag kan bara hålla med Tina:
Jättegott!
(Våra blev dock lite större och med mer röra och med en mumsig Coleslaw till!!!)

1 kommentar:

  1. Bara så att du vet så är det jag som svarade på enkäten först. Vinner man nåt då?

    /HK

    SvaraRadera