10 september 2009

Kärnfrisk

Ja, som överskriften antyder är jag kärnfrisk, alla värden var jättebra! Skönt att veta. Men vad det magonda är vet de inte riktigt, kan vara gallsten, eller nåt annat. Läkaren sa att det enda sättet att säkert få reda på vad det är är att åka upp till akuten under ett pågående anfall, tjenare säger jag... Innan man kommer in till en läkare lär ju anfallet vara över, man kommer ju inte vara högprioriterad direkt...

Dagens mat blev iallafall eventuellt årets sista grillning (igen)...
Sweet chilimarinerad kyckling med Coleslaw och en smarrig sallad på bland annat mozzarella, avocado, pinjenötter och annat gott!!! Härligt med LCHF....

Och till sist skulle jag behöva hjälp från nån datakunnig!!!!

Jag har ju kopplat vår Hotmail till Microsoft Office och det har funkat ända tills för några dagar sedan. Men helt plötsligt säger programmet att den inte kan logga in på servern (hotmails då antar jag). Jag har inte ändrat något. Jag har testat att ta bort kontot och lägga in det igen men det hjälpte inte. Vad ska jag göra????

1 kommentar:

  1. Skönt o höra att allt var bra! Kan tyvärr inte hjälpa dig med datafrågor. Min kunskap sträcker sig till on, off o enter...
    Middagen såg riktigt smarrig ut. Kanske får lära mig lite om den där bokstavskombinationsdieten så småningom. Laddar för en ny period med pulver...behöver komma i jeansen innan det blir för j---a kallt.
    Kram.

    SvaraRadera