25 september 2009

Proppmätt och helnöjd.

"Oj vilken träningsverk jag kommer ha i helgen eftersom jag inte kört Pump på 2 veckor och det är dessutom ett nytt program!"

Precis så sa instruktör Emma när hon drog igång passet.
Vad kommer då inte jag ha? Som knappt har kört på 3 MÅNADER.

Benen skakade väldigt betänkligt en bit in i passet så jag ska nog vara glad om jag överhuvudtaget kan trampa på gaspedalen på söndag när det är dags för träff i Alingsås.

Som belöning för träningen fick jag iallafall middag bestående av räkor, skaldjurspaté, räkröra, avocado och ägg. Så nu känner jag mig prpoomätt och helnöjd!
Idol är på inspelning eftersom läggning av barn och Skavlan med Anna Anka står på programmet.
Ja, man kan ju inte missa chansen att se Anna Anka hyfsat oredigerad.....

Ha en underbar fredagkväll allihop, det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar