08 september 2009

Oj, jag glömde ju

Vi hade ju storshopping av skor i söndags innan kalaset. Vi åkte till Lerum (nä, faktiskt inte skohuset utan Eurosko). Vi hade rabatt på 3 par skor och skodde därmed nästan hela familjen, stackars lilla R får bara ärva.
Dessa blev det:
(Mina hade ingen bild, men det var nästan dem...)
Igår efter jobbet bar det av till föräldralediga arbetskamraten i Kungsbacka för en titt på nytillskottet. Hon bjöd på mycket god mat, efterrätten var suverän, dock inte så LCHF...
Jag kom hem lagom till Tinas Cookalong och det var nåt av det stressigaste jag sett på länge, men receptet på pannbiffarna med kantareller och parmesan ska testas redan imorgon. Vi får väl se vilka som vill äta....
Imorgon är det återigen dags för tävlingsvägning och jag har väl inte haft mina bästa veckor. Men ingen idé att gråta över spilld mjölk, jag är glad om jag står still och tar nya tag! Känner att jag fortfarande är i inlärningsfasen och det har inte varit några stora utsvävningar.

Just nu sitter jag med TV:n på och det som visas är första programmet av IDOL och jag liiider verkligen med dem, de är ju så nervösa, så självsäkra, så självgoda. Vissa har verkligen ingen självkritik alls, tycker de verkligen att de är bra?????? Det är ju ingen nyhet att de kommer bli sågade, det ör ju inte direkt första säsongen!
Ibland undrar jag de ställer upp för att vinna ett vad eller om de har blivit utmanade på krogen och kan inte backa
Annars är det Överlevarna som följs och på fredag kommer ju Kändisdjungeln, detta får man ju bara inte missa.

1 kommentar:

  1. Hahaaa, tja kanske det om det är skon på bilden du menar. Passar fintfint på andra som till exempel på dig men det är liksom inte jag. Det var som Carro sa i affären: De där skulle jag kunna ha ju.......Men som sagt, inte min bag helt enkelt.

    SvaraRadera