11 september 2009

Ni har väl inte missat röstningen???

Den till höger i bloggen!
Det hade varit jättekul om alla som är inne och läser kan lägga en röst!

Idag har jag:
  • Jättedåligt samvete för att jag i sista sekund avbokade träningen.

  • Köpt nytt träningskort

  • Umgåtts med min far, hans fru och mina barns yngsta (än iallafall) kusin

  • Ätit middag som maken gjort

  • Städat upp efter middagen

  • Badat lilla R som lekt i sandlådan hela dan

  • Rensat massa svamp som jag nu steker!!!!

Och då slutade jag jobba för 3,5 timme sedan. Ibland känner jag mig vansinnigt effektiv!!!

Synd att det inte finns doftdator för just nu doftar det ljuvligt av:

Och jag har inte ens behövt plocka dem själv!!! Tack Maritha! Och vill du bli av med mer vet du vart de får plats...

3 kommentarer:

  1. Men var finns alternativet arbetskamrat då ? Släkt är vi ju & inte nära vänner kan man ju inte vara när man aldrig ens varit hemma hos varann. Bekant låter stelt & urtrist och vi har aldrig träffats är ju hel fel det med,hmmm ?!?... Men kul med såna där små undersökningar på bloggen. Har jag funderat på att ha också. Får se om jag gör slag i saken snart....

    SvaraRadera
  2. Tur i oturen att du avbokade träningen skulle jag vilja säga - 11 september(!) då vet man ju aldrig vad som kan hända!! Men när du väl börjat värma upp stängerna på pumpen så lovar jag att följa med på ett pass :-)...heja, heja! Tillsammans skall vi klara detta. Tänk på den utlovade vinsten - en helkroppsmassage på Dominikanska!!! En fråga bara angående vinsten:
    om alla uppnår sina mål, måste man då betala sin egna massage ?!?!

    SvaraRadera
  3. Catharina: Shit jag missade den kategorin!

    Matvraket: Även om alla uppnår målet finns det alltid en som är lite, lite bättre och den vinner tycker jag! Man kan ju ligga på över 100% i måluppfyllnadsgrad ;)

    SvaraRadera