30 september 2009

Onsdag 30 september

Trött så det knastrar bakom ögonlocken.
Maken jobbar tidigt så klockan ringer 04.55, den som vaknar är jag. Puttar på honom så att han stänger av klockan så att inte lilla R vaknar som ligger mellan oss. Sen knuffar jag på honom med jämna mellanrum tills klockan är såpass mycket att han nästan kommer för sent. Då går han upp och har brandkårsutryckning. Vid det laget (ca 05,30) är jag ganska klarvaken eftersom jag vet att han sover om inte jag väcker honom...

Sen ligger jag och försöker somna om medans han stökar omkring tills han åker iväg. Då är klockan lagom för stora R att vakna och komma in och röja runt. Bara att gå upp med andra ord.

Så nu är det Idol, Hypnotisören och lite bär med turkisk yoghurt som gäller.

Inte blev det någon träning idag heller eftersom ena bilen skulle in på verkstad och ingen kunde passa barnen när maken åkte ner med bilen... Satsar hårt på fredag.

2 kommentarer:

  1. Tack för styrkekramen. :)
    Det som är jobbigast är ju att detta är det andra företaget jag är på nu som inte är villiga att låta mig utvecklas. Det var ju en av anledningarna för att jag bytte jobb förra gången. Men nu finns det ju inte så många jobb att söka på marknaden.

    SvaraRadera
  2. Det låter inte som att kärleken spirar på morgonen direkt...Hade blivit vansinning om inte M gått upp. Då hade det blivit skilda sovrum. Haha! Kram.

    SvaraRadera