14 september 2009

Måndag igen

Veckorna bara springer iväg, idag är det måndag igen.

Undrar vad denna veckan har att erbjuda?! Det mest spännande som har hänt idag är att barnens nagelknips har gömt sig på ett himla bra ställe.

Det blir iallafall ingen träning på några dagar, förkylningen håller envetet i sig.
Senare i veckan vet jag iallafall att jag ska äta tills jag storknar.
Vi ska med jobbet till Fiskekrogen och äta Skaldjursbuffé!!! Och jag som inte varit på en enda kräftskiva i år kommer äta tills de ångrar att det är buffé!
Kokta havskräftor, pinfärska räkor, vinkokta musslor, krabbklor och skaldjurssoppa (skippar nog soppan, är ganska trött på soppa!!!)
Åh vad jag längtar, får kurera mig så att jag inte blir sämre och inte kan gå!

1 kommentar:

  1. Åååå skaldjursbuffé på Fiskekrogen. Avis :) Har bara ätit vanlig fiskmiddag där och den var gudomlig!! Smaklig måltid!! Kram

    SvaraRadera