20 maj 2009

Egen kväll

I kväll ska jag bara njuta av att vara själv, imorgon kommer vildarna hem igen. Men nu längtar jag, det var alldeles lagom att vara själv nästan 4 dagar.

Tog en sväng till Allum efter jobbet och kom hem med 2 par träningsbyxor... 1 par capri och ett par långa. Var även förbi Löplabbet på promenaden på lunchen men eftersom plånboken fortfarande svider lite efter bröllopet och vi dessutom fick en av de underbara bilförsäkringarna att betala denna månaden tyckte jag inte det var nån idé att prova ut några skor än. Skattepengarna skulle väl komma i början av juni om man hade E-deklarerat har jag för mig.

Nä, nu ska jag inte fastna framför datorn halva kvällen utan gå ut i soffan och sätta på TV:n.

1 kommentar:

  1. Man får tänka på vilka man bjuder när man gifter sig. En del vänner e ju törstigare än andra... Haha. Men skôj var det!!

    SvaraRadera