05 maj 2009

Kommentera gärna

och visa vad ni tycker ni som är här ibland. Det är alltid kul när man ser att nån har skrivit en rad eller två. Det betyder ju också att nån verkligen läser vad jag skriver...

Idag har det blivit massor gjort medans jag var på jobbet. Alla avlopp rensade (jag fäller ganska mycket hår), spegel i sovrum uppsatt (har haft den ståendes i klädkammaren ca 1 år), spegel till matsalen inhandlad och uppsatt och dessutom väntade en 3-rätters middag på mig när jag kom hem. Först grillad sparris med pinjenötter och parmesan, sen grillad pepparbiff med fransk potatissallad och till sist glasstårta.
Vadan detta nudå? Den enkla anledningen är att svärmor varit här och sparkat C i baken litegrann. Svärmödrar är himla bra att ha ibland ;)

2 kommentarer:

  1. Den måltiden lät inte dum,

    SvaraRadera
  2. Jag brukar skriva!! :) Maten lät gudomligt, fast å andra sidan låter allt gott när man pulvrar... Ha det gott! Kram

    SvaraRadera