26 maj 2009

Jag visste det

Jag visste att det tillslut skulle komma ett bakslag.
Ett bakslag i form av surande över att jag tränar mycket och idag kom det... Ändå hade jag redan ställt in träningen idag och åkt hem för att städa. Visst tränar jag mycket nu, men inte lika mycket som innan. Denna veckan kommer det ju bara bli 2 gånger. Inte ens en promenad kom jag iväg på, ville inte ha mer surande hemma...
Undrar hur det kommer bli till hösten när båda jobbar, jag går ju trots allt ner i arbetstid för att kunna fortsätta träna en hel del. Kan jag inte göra det kan jag ju lika gärna jobba 100%....

Jaja, den som lever får se!

3 kommentarer:

  1. Å vad skönt det är att vara singel och bara ha sig själv och katterna att ta hänsyn till. Som idag när jag vaknade 3.30 på soffan (...), det var OK att gå upp och sätta på datorn och sitta här i mörkret. Hade aldrig funkat om jag bott ihop med någon. Kan tänka mig att bli särbo när jag hamnar på hemmet eller nått! Ha en skön dag! Kram

    SvaraRadera
  2. mmmm det där känner jag igen... när ma gör något som faktiskt få en att må bra så skall det gnölas hemifrån- det får aldrig vara riktigt bra tror jag :) Kämpa på snygging

    kram joppe

    SvaraRadera
  3. Åh åh åh....känner igen det där. Men nu har vi löst det med barnpassning på gymmet eller skyttetrafik dit. Jag kör först ett pass sen åker carl dit efteråt =)

    Så kan vardagen vara men helre det än gnäll =)

    SvaraRadera