24 maj 2009

God morgon alla glada.

Vaknar till en gråmulen morgon här i Partille.

Funderar på om jag ska träna idag eller inte. Om jag gör det blir det 5 dar på raken och det är ju inte så bra. En vilodag sägs kroppen behöva då och då. Men å andra sidan är det (än så länge) halvkasst väder och veckans enda chans till ett MLR-pass (MageRumpaLår) som skulle behövas.


Fastnade efter gårdagens avsnitt av Robinson framför SVT1 och Henrik Schyfferts "90-talet, ett försvarstal!" Och jag kan lungt påstå att jag inte har skrattat så mycket på flera år. Jag har alltid gillat Schyffert och detta var ju klockrent. För er som inte såg det kan jag rekommendera reprisen som jag hoppas går snart eftersom jag missade början, framför allt om ni som jag är uppvuxna i slutet av 70-talet/början av 80-talet.


För övrigt börjar det bli dags att införskaffa ny dator... Detta inlägget har tagit en kvart att skriva eftersom markören lever sitt egna liv trots att man inte är i närheten av musplattan. Extremt irriterande. Så om ni ser konstiga ord och felaktiga punkter och mellanslag så vet ni varför....

Ops, krig i vardagsrummet, dags att mäkla. Ska bara avboka träningen först, kan ju gå obokad om jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar