22 maj 2009

Troligen inget Liseberg...

Åh så skönt att få hem de små grynen igen och till råga på allt har båda två sovit hela natten i sina egna sängar. Hörde till och med lilla R vakna och sätta sig i sin säng och prata. Det har aldrig hänt förut. De tyckte nog också det var skönt att vara hemma igen.

Mindre kul är att maken kom hem med hög feber och ont i lungorna så han åkte upp till Axessakuten igår. Fick en tid idag för lungröntgen... Så Liseberg blir det nog inte för oss idag. Som tur är sa vi inget till stora R igår. Det ska ju dessutom regna idag sägs det. Vi får se om vi kan ta det senare i helgen istället, beror ju lite på hur maken mår och vad läkarna säger.
För min del blir det istället ett Pump pass mitt på blanka dan...

Morfar kommer kanske förbi en sväng på förmiddagen med. Han har knappt sett barnen på en månad. Först hade han lunginflammation och sen fick han besöksförbud av sin läkare eftersom barnen hade vattenkoppor och till sist så åkte barnen till Falkenberg. Visserligen är han på Tjörn men skulle änaå handla och tänkte ta "svängen förbi...." Vad kan det vara till Tjörn? 6-8 mil sisådär?

1 kommentar:

  1. Ha! Det var det jag visste!! Man blir sjuk av o springa, det ante mig! Kan omöjligt vara bra.. Apropå sovmorgon så minns jag en tid då vi sov till 12-13 på dagen, pratade en timme i telefon om gårdagens bravader, sen var vi tvungna (stavas det verkligen så?) o lägga på för o sova en stund till för vi vaar så trötta. Ärligt talat, snacka om o sova bort livet. Försöker ha detta i åtanke när Daniella e här o man får tvinga upp henne på dagarna. Sen när det gäller morföräldrar så finns det nog ingen sträcka som e för lång för ett par goa kramar... Min lilla going e i Åsa o har varit det sen i onsdags. Igår anslöt sig Micke till dem o jag e kvar i stan.JOBB! Roligt värre. Men det e skönt o vara helt själv ibland, det e ju inte så ofta. Kram kram.

    SvaraRadera