07 maj 2009

Kiel


Imorgon åker jag till Kiel med jobbet, det ska bli jätteskönt med två dagar utan man och barn. Kan man till och med kanske shoppa lite?

Håller som bäst på och packa och börjar jobba upp full panik. Jag har ju verkligen inget att ha på mig. Jaja tänker ni, det har väl inga tjejer. Nä det är möjligt, men för min del är det bister verklighet. -30 kg tär på garderoben och eftersom jag ska ner mer så är det jag har handlat ganska så tight och inte tänkt att användas just nu vilket sätter mig i en ganska eländig sits. Och partykläder ska vi inte tala om, jag kunde väl med bästa vilja uppbåda till en kväll, men två? Tjenare...

Den stassen jag har innehåller iallafall en partytop jag fick av fina grannen i julas eftersom jag varit så duktig. Det är första gången jag använder den. Som bantande småbarnsmamma blir det inte så många partykvällar ;)

Så lite shopping i Kiel hade varit på sin plats...

2 kommentarer:

  1. Du hade nog några trasor att dra på dig vännen. Jag har inga kläder heller och då har jag inte ens bantat ett enda ynka litet kg, hehee... Hoppas ni har superkul så du får många roliga minnen & upplevelser med dig hem. Kanske några nyshoppade partykläder också förstås.Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får det jättekul och hittar något riktigt snyggt i Kiel. Klart du skall shoppa lite! Det är du värd när du har kämpat så duktigt. Själv är jag jätteglad för mina nya Tradera-fynd :) Ha en skön helg!! Kram

    SvaraRadera